Kuolematon elämä

Rajatieto TV:n ja Allan Kardecin opin ystävät ry:n yhteistuotantona syntynyt
Kuolematon elämä -niminen sarja.

Jakso 1 – Henkien kirja

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Jakso 2 – Jatkuuko tietoisuus kuoleman jälkeen?

Jakso 3 - Henkien maailma, osa 1/2

Jakso 3 – Henkien maailma, osa 2/2

Jakso 4 – Meediokyky, osa 1/2

Jakso 4 - Meediokyky, osa 2/2

Jakso 5 – Tuonpuoleisen vaikutus ihmisen elämässä

Jakso 6 – Ajatuksen voima

Jakso 7 – Kuoleman kohtaaminen, osa 1/2

Jakso 7 – Kuoleman kohtaaminen, osa 2/2

Osa 8 – Uskomaton usko

Osa 9 – Tiede ja henkisyys

Osa 11 - Entä jos kuolema ei olekaan kaiken loppu?

Osa 12 - Kansainvälinen spiritistinen yhdistys

UUSI VIDEO:
Osa 13 - Distanasia, eutanasia ja luonnollinen kuolema

UUSI VIDEO:
Allan Kardecin opin ystävien syystapahtumassa Metsätähtisäätiöllä 7.10.2023 lääketieteen tohtori Décio Iandoli (International Medical Spiritist Association) kertoo ihmisestä psykosomaattisena kokonaisuutena ja kuinka me jokainen voimme olla oman onnellisuutemme kirurgi.

Saara Nousiainen, Kuoleman jälkeinen elämä
Kuolematon elämä -sarjan kirjakatsaus: Mitä tapahtuu elämän jälkeen – Mitä tiede sanoo, mitä tutkimukset osoittavat – Saara Nousiainen.

Planetaarinen muunnosvaihe, Pekka Kaarakaisen luento
Pekka Kaarakainen luennoi Kuortaneen Ultrapäivillä 2019 aiheesta Planetaarinen muunnosvaihe. Luento perustuu osaksi Divaldo Francon meediovälityksellä saamaan samannimiseen kirjaan.

Jaider Rodrigues de Paulo haastattelussa
Kuolematon elämä -sarjassa Pekka Kaarakainen haastattelee Brasiliassa toimivan spiritistisen psykiatrisen sairaalan johtaja psykiatri, Jaider Rodrigues de Pauloa hänen kirjoittamansa Terve mieli -kirjan tiimoilta.

Jaider Rodrigues de Paulo – kokemuksia psykiatrisen ja henkisen hoidon yhdistämisessä mielenterveyshoidossa
Brasilialaisen sairaalan johtaja-lääkäri Jaider Rodrigues de Paulon luento Terve mieli
-tapahtumassa vuonna 2018. Mielenkiintoisia tapausesimerkkejä.

Juan Danilon tarina spiritismin pariin
Pekka Kaarakaisen haastateltavava lääkäri ja spiritualisiti Juan Danilo, joka on Divaldo Francon perustaman hyväntekeväisyysinstituution jatkaja. Juan Danilo kertoo oman tarinansa spiritismi pariin ja kuinka heidän tiensä yhtyivät Divaldo Francon kanssa.

Divaldo Francon luento
Divaldo Franco on brasilialainen maailmankuulu meedio, joka on kirjoittanut meediokykynsä avulla yli 280 kirjaa. Divaldo oli luentomatkalla henkilääkärinsä Juan Danilon kanssa Suomessa 28.5.2018 Allan Kardecin opin ystävät ry:n kutsumana. Tulkattu Suomeksi.

Elämän arvostus – Haastateltavana Divaldo Franco
Kuolematon elämä sarjassa keskustellaan tällä kertaa elämän arvostuksesta. Pekka Kaarakaisen haastateltavana Brasilian yksi tunnetuimmista meedioista, 91-vuotias Divaldo Franco.

Divaldo Franco – kysymykset ja vastaukset.
Divaldo Francolle haastattelussa esitetyt kysymykset ja hänen 28.5.2018 antamansa vastaukset. Tulkattu Suomeksi.

Joana Parreirasin luento – psyko-onkologia ja spiritistinen oppi
Joana Parreiras on brasilialainen psykoterapeutti. Tässä hän luennoi Vääksyssä Allan Kardecin opin ystävät ry:n järjestämässä Terve mieli -tapahtumassa. Luento on vuodelta 2018, tulkkina Pekka Kaarakainen

RTV esittää: Kuolematon elämä -sarjan haastattelussa meedio Marta Antunes. Marta Antunes on brasilialainen meedio, jota Pekka Kaarakainen haastatteli. Tiedossa mielenkiintoista asiaa mm. parapsykologisten kykyjen ja meediokyvyn kehittämisestä.